1401-11-14 14:15
320
0
83357
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اشتغال گلستان راست آزمایی می‌شود/ راه‌اندازی کانون کارآفرینان برتر گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تمام شماری برای صحت سنجی این میزان اشتغال در استان در حال انجام است تا بررسی کنیم تا چه میزان این آمار درست است.

حسین خواجه‌مظفری در گفتگو با گلستان ما گفت: ۳۱ هزار و ۳۱۰ نفر تعهد اشتغال ما در سالجاری بود که از این عدد ۳۱ هزار و ۸۰۰ نفر شغل توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: تمام شماری برای صحت سنجی این میزان اشتغال در استان در حال انجام است تا بررسی کنیم تا چه میزان این آمار درست است.

خواجه‌مظفری بیان کرد: یک تیم متشکل از بخش خصوصی و دولتی یعنی اداره کل تعاون در حال راست آزمایی این میزان اشتغال هستند.

وی افزود: همچنین نشستی با کارآفرینان به منظور برگزاری کانون کارآفرینان برتر رسمی استان را در نظر داریم برگزار کنیم و افرادی که به عنوان کارآفرین برتر در دوسال اخیر در استان و یا سطح ملی تجلیل شدند گرد هم جمع شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: همچنین کانون خیرین کارآفرین نیز در نظر داریم ایجاد کنیم، تعداد منتخبان کانون کارآفرینان رسمی ۵۰ نفر است که در ادوار گذشته انتخاب شدند.

خواجه مظفری تأکید کرد: مجموعه خیرین کارآفرین به منظور حمایت از اشتغال تشکیل می‌شود و ذیل آن مجمع کارگروه‌های تخصصی با حضور دستگاه‌های اجرایی تشکیل خواهد شد تا بتوانیم به اهدافی که به منظور اشتغال دولت است را استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.